loading...
ارزان کده
saman بازدید : 28 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399 نظرات (0)



مقدمه: در ابتداي كار كه من وارد شركت شدم متوجه شدم كه كار خود را بايد با برنامه فلش Flash Mx آغاز كنم. يعني فهميدم كه قبل از آغاز به كار بايد برنامه ي فلش را كامل بشناسم و بتوانم طرز استفاده ي درست و به موقع ابزار را بلد باشم. سپس توانستم با بهره گيري از اطلاعات و تجربه هاي مدرس كار آموزيم، با برنامه فلش كاملاً آشنا شوم. درابتداي كار، دست من زياد آزاد نبود و مدرس كارآموزي نيز من را در انجام كارها راهنمايي مي نمود اما در اوايل هفته ي سوم من به تنهايي كار خود را آغاز نمودم و ديگر از نقطه ن ...



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 426
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 231
  • بازدید ماه : 580
  • بازدید سال : 5,224
  • بازدید کلی : 16,345